Mantenimentu di relè di sovraccarichi termichi

1. A direzzione di a stallazione di u relay termale deve esse u listessu cum'è quella specificata in u manuale di u produttu, è l'errore ùn deve micca più di 5 °.Quandu u relay termale hè stallatu inseme cù altri apparecchi elettrici, deve impedisce u riscaldamentu di l'altri apparecchi elettrici. .Coprà u relay di calore.

2. Verificate s'ellu u valore di corrente nominale di l'elementu termale di u relay termale, o u valore di scala di u pomo d'ajustamentu attuale, hè uguali à u valore di corrente nominale di u mutore. u buttone di regulazione per cumplettà. Di solitu, u valore di corrente nominale di u relay termale hè ligeramente più altu ch'è quellu di u mutore. Se u relay termale è u mutore sò stallati in dui posti rispettivamente, è a temperatura di l'ambienti di i dui lochi hè assai sfarente. , allura u valore currente di i dui deve esse differente.Per esempiu, JR1 è JR2 seria relay termale hannu nuddu cumpensu temperature.Quandu a temperatura di l'ambienti di u relé termale hè più bassu di a temperatura di l'ambienti di 15 ~ 20 ° C di u mutore, u valore di corrente nominale di l'elementu termale di relè termale pò esse 10% più chjuca di u valore nominale di u mutore, cusì un Elementu termale più chjuca pò esse sceltu. À u cuntrariu, u valore currente nominale di l'elementu termale hè 10% più grande di u valore attuale nominale di u mutore, è un elementu termale più grande pò esse sceltu.

3. Relè di calore in usu, bisognu di asciugà regularmente cù a polvera di tela è a terra, i pezzi bimetal duveranu mantene lustro, s'ellu ci hè rust, pò aduprà pannu dipped in gasoline pulizziari delicatamente, ma ùn utilizate micca grinding sandpaper.

4. U mecanismu d'azzione deve esse normale è affidabile, pò esse tiratu per quattru à cinque volte di l'osservazione, u buttone di resettore deve esse flexible, aghjustà e parti, micca sguassate, s'ellu sguassate, deve esse strettu per navigà più cuntenutu, per piacè accede è aghjustate again.When cuntrollà è aghjustà i pezzi, solu toccu delicatamente cù a manu o un cacciavite, micca torcendu o spingendu.

5. I viti di cablaggio di u relay termale deve esse stretti, i cuntatti deve esse bè toccu, è a tappa deve esse ben cuperta.

6. Quandu verificate s'ellu l'elementu termale hè bonu, pudete solu apre u coperchio per osservà da u latu, è ùn caccià micca l'elementu termale. Se deve esse eliminatu, u putere di l'ajustamentu di a prova dopu a stallazione.

7. Durante l'usu, a verificazione di a putenza deve esse verificata una volta à l'annu. In più, dopu à l'accidentu di l'equipaggiu, è causanu una corrente di cortu circuitu enormu, l'elementu termale è u fogliu bimetal deve esse verificatu, s'ellu ci hè deformation.If evidenti. hè statu pruduciutu, bisognu di l'aghjustamentu di a prova di putere, l'ajustamentu, assolutamente ùn pò micca piegà a foglia bimetallica.


Tempu di Postu: Mar-07-2022