Principiu strutturale di u contactor

Principiu strutturale di u contactor

Contactor hè sottu signale di input esternu pò accende o spegne automaticamente u circuitu principale cù l'apparecchi di cuntrollu automaticu di carica, in più di u mutore di cuntrollu, pò ancu esse usatu per cuntrullà l'illuminazione, riscaldamentu, saldatore, carica di condensatore, adattatu per u funziunamentu frequente, cuntrollu remotu forte. circuitu currenti, è hà u travagliu affidabile, longa vita, picculu taglia, libbirati prissioni bassu di funzione prutezzione, hè unu di i cumpunenti cchiù mpurtanti è cumunimenti usatu in sistema di cuntrollu relay-contactor.

Contactor reversibile hè un tipu di utilizatu per cuntrullà u mutore di putenza più altu pusitivu è inversu meccanicu riversibile ac contactor, custituitu di dui contactors standard è una unità interlock meccanica, cuncintrau i vantaghji di ac contactor è switch inversu, funziunamentu simplice, sicuru è affidabile, low cost , principarmenti utilizatu per u funziunamentu pusitivu è inversu di u mutore, u frenu inversu, u funziunamentu constantu è l'operazione puntuale.

I contactors ponu accende è disconnect u currenti di carica, ma ùn ponu micca taglià u currente di cortu-circuit, cusì sò spessu usati cù fusibili è relay termali.

classificà

Ci sò parechji tippi di contactors, è ci sò generalmente quattru metudi di classificazione, cumpresu u primu.

① hè divisu in AC contactor è DC contactor secondu u tipu attuale di u circuitu cunnessu da u cuntattu principale.

② hè divisu in monopole, bipolari, 3,4, è 5 poli secondu u numeru di poli di i cuntatti principali.

③ hè divisu in tipu normalmente apertu è tipu normalmente chjusu secondu a bobina di eccitazione di u cuntattu principale.

④ hè divisu in un dispositivu di estinzione di l'arcu è senza un dispositivu di estinzione di l'arcu secondu u modu di estinzione di l'arcu.

Principiu di struttura

I cumpunenti principali di u contactor sò;sistema elettromagneticu, cuntattu, sistema di estinzione di l'arcu, cuntatti ausiliari, bracket è alloghju, etc.When u buttone hè pressatu, a bobina hè energizata, u core staticu hè magnetizatu, è u core in muvimentu hè aspiratu per guidà l'arbulu per fà u cuntattu. sistema split è chjude u funziunamentu, cusì à cunnette o disconnect u loop.When u buttone hè isciutu, u prucedimentu hè oppostu à u sopra.

Parametri tecnichi principali

① Tensione nominale di travagliu: generalmente si riferisce à a tensione nominale di u cuntattu principale, cumprese AC: 380V, 660V, 1140V, DC: 220V, 440V, 660V, etc.

② Corrente nominale di travagliu: generalmente si riferisce à a corrente nominale di u cuntattu principale, cumprese 6A, 9A, 12A, 16A, 25A, 40A, 100A, 160A, 250A, 400A, 600A, 1000A, etc.

③ capacità di accensione è di ruttura: si riferisce à u valore attuale chì u contactor pò accende è rompe u dispusitivu di ricezione elettrica.

④ currente di riscaldamentu accunsentutu: in a prova in e cundizioni specificate, u currente travaglia à 8h, è a corrente massima purtata quandu l'aumentu di a temperatura di ogni parte ùn supera u valore limite.

⑤ frequenza di operazione: si riferisce à u numeru di operazioni permesse per ora.

⑥ A vita meccanica è a vita elettrica: si riferisce à u numeru mediu di operazioni prima di u fallimentu meccanicu di u polu principale senza carica. A vita meccanica hè ligata à a frequenza di u funziunamentu. A vita elettrica hè ligata à u tipu d'usu, a corrente nominale di travagliu è a tensione nominale di u funziunamentu.


Tempu di post: 14-mar-2022