AC contactors selezzione è mantenimentu

I. Selezzione di contactors AC
I paràmetri nominali di u contactor sò principarmenti determinati secondu u voltage, currente, putenza, frequenza è sistema di travagliu di l'equipaggiu incaricatu.
(1) A tensione di bobina di u contactor hè generalmente sceltu secondu a tensione nominale di a linea di cuntrollu.In cunsiderà a sicurità di a linea di cuntrollu, hè generalmente sceltu secondu a bassa tensione, chì pò simplificà a linea è facilità u cablaggio.
(2) A selezzione di u currenti nominali di u contactor AC deve esse cunsideratu da u tipu di carica, l'ambiente di l'usu è u tempu di travagliu cuntinuu.A currente nominali di u contactor si riferisce à u currente massimu permessu di u contactor sottu un funziunamentu longu, cù una durata di 8 h, è hè stallatu nantu à u pianu di cuntrollu apertu.Sè a cundizione di rinfrescante hè poviru, u currenti nominali di u contactor hè sceltu da 110% ~ 120% di u currenti nominali di a carica.Per i mutori di travagliu longu, perchè a film d'oxidu nantu à a superficia di u cuntattu ùn hà micca chance di esse sbulicatu, a resistenza di u cuntattu aumenta, è u calore di u cuntattu supera l'aumentu di temperatura permessa.In a selezzione attuale, a currente nominale di u contactor pò esse ridutta di 30%.
(3) A freccia di u funziunamentu di a carica è a cundizione di travagliu anu un grande impattu nantu à a selezzione di a capacità di u contactor AC.Quandu a capacità operativa di a carica supera a frequenza nominale di u funziunamentu, a capacità di cuntattu di u contactor deve esse aumentata in modu adattatu.Per i carichi frequenti è disconnected, a capacità di cuntattu di u contactor deve esse aumentata in cunseguenza per riduce a corrosione di u cuntattu è allargà a vita di serviziu.
2. Analisi di curpa cumuna è mantenimentu di contactor AC bassu-voltage
Contactors AC pò rumpiri friquintimenti durante u travagliu è ponu purtari i cuntatti contactor durante usu.À u listessu tempu, qualchì volta usu improper, o usu in un ambiente relativamente duru, vi dinù accurtà a vita di u contactor, pruvucannu fallimentu, dunque, in l 'usu, ma dinù à sceglie secondu à a situazione attuale, è in l 'usu deve. esse mantinutu in u tempu, per evità perdite maiò dopu à u fallimentu.In generale, i difetti cumuni di i contactors AC sò difetti di cuntattu, difetti di bobina è altri difetti meccanichi elettromagnetici.
(1) Saldatura di fusione di cuntattu
In u prucessu di aspirazione di cuntattu dinamica è statica, a resistenza di cuntattu di a superficia di cuntattu hè relativamente grande, chì causanu u puntu di cuntattu dopu a fusione è a saldatura inseme, ùn pò micca esse rottu, chjamatu saldatura di fusione di cuntattu.Sta situazione generalmente accade in a freccia di u funziunamentu hè troppu altu o usu overload, carica fini cortu circuit, a prissioni primavera cuntattu hè troppu chjuca, resistenza marmellata miccanica, etc.. Quandu sti situazioni accade, ponu esse cacciatu da rimpiazzà u contactor apprupriati o riducendu u carica, eliminendu difetti cortu-circuit, rimpiazzà u cuntattu, aghjustà a prissioni di a superficia di u cuntattu, è pruvucannu u fattore jam.
(2) Punti di cuntattu per surriscalda o brusgià
Significa chì u calore calori di u cuntattu di travagliu supera a temperatura nominale.Sta situazione hè generalmente causata da e seguenti cundizioni: a pressione di primavera hè troppu chjuca, u cuntattu cù l'oliu, a temperatura ambientale hè troppu alta, u cuntattu per u sistema di travagliu longu, u currente di travagliu hè troppu grande, chì risultatu in u cuntattu. capacità di disconnection ùn hè micca abbastanza.Si pò esse risolta da aghjustà a prissioni di primavera cuntattu, pulizziari la superficia cuntattu, u contactor, è cambià u contactor cù una grande capacità.
(3) A bobina hè surriscaldata è brusgiata
A situazione generale hè duvuta à a bobina interturn cortu circuit, o quandu l 'usu di paràmetri è l 'usu attuale di paràmetri sò inconsistenti, cum'è a tensione nominali è a tensione di travagliu attuale ùn si ncontra.Ci hè ancu una pussibilità di bloccu meccanicu di u core di ferru, in questu casu, per sguassà l'errore di bloccu.
(4) U contactor ùn hè chjusu dopu energizing
In generale, pudete verificà se a bobina hè rotta prima.In u casu di fallimentu di l'energia, u multimetru pò esse usatu per misurà se a bobina hè in u intervallu specificatu.
(5) Mancanza di aspirazione
Quandu a tensione di alimentazione hè troppu bassu o fluttua troppu altu, o a tensione nominale di a bobina stessu hè più grande di a tensione di u circuitu di cuntrollu attuale, l'aspirazione di u contactor serà ancu insufficiente.U voltage pò esse aghjustatu per currisponde à a tensione nominale attuale di u contactor.À u listessu tempu, s'è a parti mobile di u contactor hè bluccatu, pruvucannu u core à tilt, chì pò ancu purtà à aspirazione insufficiente, a parte stuck pò esse cacciatu è aghjustà a pusizione di u core.Inoltre, a molla di forza di reazzione hè troppu grande, ma ancu pò purtà à aspirazione insufficiente, a necessità di aghjustà a molla di forza di reazione.
(6) I cuntatti ùn ponu esse resetten
Prima di tuttu, pudete osservà se i cuntatti statichi è statichi sò saldati.S'ellu succede, in generale pudete ricuperà rimpiazzà i cuntatti, è ancu osservà s'ellu ci hè qualcosa stuck in i parti mobili.
Dichjarazione: stu articulu cuntenutu è ritratti da a reta, infrazione, per piacè cuntattate per sguassà.


Tempu di post: Jul-12-2022