AC contactor PLC cuntrollu cabinet cum'è a cumminazzioni prutezzione

U Contactor AC (Contattore di corrente alternante), in generale, Migliuramentu cuntinuu in forma è prestazione, Ma cù a listessa funziunalità, Cumpostu principalmente di sistema elettromagneticu, sistema di cuntattu, dispositivo di estinzione di l'arcu è cumpunenti ausiliari, U sistema elettromagneticu hè principalmente cumpostu di bobina. , nucleu di ferru (nucleu di ferru staticu) è armatura (nucleu di ferru in muvimentu) trè parti;Sistema di cuntattu hè divisu in cuntattu puntu, cuntattu linea è cuntattu superficia trè;U dispusitivu di estinzione di l'arcu spessu aduprate l'estinzione di l'arcu elettricu di doppia frattura, l'estinzione di l'arcu di l'arcu di l'arcu longitudinale è l'arcu di a porta chì estinguenu trè metudi di estinzione di l'arcu, Per eliminà l'arcu elettricu generatu da i cuntatti dinamichi è statici durante a divisione è u prucessu di chjusu, Contattori cù una capacità sopra. 10A anu dispusitivi di estinzione di l'arcu;I cumpunenti ausiliarii includenu principalmente a molla di reazione, a molla di buffer, a molla di pressione di cuntattu, u mecanismu di trasmissione, a basa è a colonna terminale è cusì.
U principiu di funziunamentu di u contactor AC hè chì quandu a bobina di u contactor hè energizata, u currente di a bobina pruducerà un campu magneticu, è u campu magneticu generatu face chì u core staticu pruduce aspirazione elettromagnetica per attruverà u core, è guidà l'azzione di u puntu di cuntattu AC. spessu chjusu cuntattu disconnected, spessu aperta cuntattu chjusu, i dui sò linkage.When a bobina hè powered off, l 'aspirazione elettromagnetica sparisce, è l 'armature hè isciutu sottu à l' azzione di a molla di liberazione à fà u cuntattu ripiglià, u cuntattu spessu aperta rutti. , è u cuntattu spessu chjusu closes.It hè à aduprà a forza elettromagnetica è elasticità primavera à cuuperà, à ghjunghje ne à u cuntattu cuntattu è siparazioni.
Sicondu i bisogni di i clienti, a fabricazione di armari di cuntrollu per i clienti, ùn importa micca in l'scelta di contactors di cumunicazione o altri cumpunenti, pruvaranu u so megliu per i clienti per selezziunà è risponde à i bisogni di cumpunenti naziunali è stranieri d'alta qualità.
Principiu di selezzione di u contactor AC:
(1) U livellu di tensione deve esse u listessu cum'è a carica, è u tipu di contactor deve esse adattatu à a carica.
(2) U currente calculatu di a carica deve cunfurmà à u livellu di capacità di u contactor, vale à dì, u currente calculatu hè menu o uguale à u currente di travagliu nominale di u contactor. U currente di cunnessione di u contactor hè più grande di l'iniziu. currente di a carica, è u currenti di ruttura hè più grande di u funziunamentu di a carica.U currente calculatu di a carica deve cunsiderà l'ambiente di travagliu attuale.Per a carica cù un longu tempu di iniziu, a corrente di punta di una meza ora ùn pò micca superà u currente di riscaldamentu accunsentutu.
(3) Verificate a stabilità dinamica è termale di cortu tempu. U currente di cortu circuitu di trifase di a linea ùn deve micca più di u currente stabile dinamica è termale permessa di u contactor.Quandu u currente di cortu circuitu hè disconnected da u contactor, a capacità di rottura di u contactor serà ancu verificata.
(4) A tensione nominale, u currente, a quantità è a capacità attuale di i cuntatti ausiliari di a bobina di aspirazione di u contactor deve risponde à i requisiti di cablaggio di u circuitu di cuntrollu. valore tensione funziunamentu, u contactor ci vole à travaglià à 85 ~ 110% di u value.If voltage rated la linia hè troppu longa, u bobina contactor pò micca riflette u struzzioni chjusu duvuta à u drop high voltage;l'istruzzioni di viaghju ùn pò micca travaglià cù u condensatore di linea alta.
(5) Verificate a freccia di u funziunamentu permessa di u contactor in cunfurmità cù i tempi di u funziunamentu. Se a freccia di u funziunamentu supera u valore specificatu, u currente nominale deve esse radduppiatu.
(6) I paràmetri di l'elementu di prutezzione di cortu-circuit deve esse sceltu inseme cù i paràmetri di u contactor. Per piacè riferite à u manuale di mostra, chì generalmente dà a tavola currispundente di contactor è fusibili.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022