130° CECF

nutizie 1

Certi rapprisentanti di l'imprese chì participanu à a 130a Fiera di l'Importazione è l'Esportazione di a Cina (a Fiera di Canton) anu discututu cù calore l'apertura, a cooperazione è l'innuvazione cummerciale in u Padiglione di a Fiera di Canton u dopu meziornu di u 18.

Questi rapprisentanti di l'imprese anu spartutu l'entrevista di a Fiera di Canton urganizata da l'Uffiziu di l'Informazione di u Guvernu Populare Municipale di Guangzhou ospitata da u Centru di Cummerciu Esteru Chine è hà parlatu di e misure di sviluppu futuru di l'imprese.

nutizie 2

Xu Bing, portavoce di a Fiera di Canton è vicedirettore di u Centru di u Cummerciu Esteru Chine, hà dettu in u so discorsu chì a lettera di felicitazione di u presidente Xi Jinping hà affirmatu chì a Fiera di Canton hà fattu cuntributi impurtanti à serve u cummerciu internaziunale dapoi l'ultimi 65 anni, prumove l'internu è l'internu. connettività esterna è prumove u sviluppu ecunomicu.It enfatizatu chì a Fiera di Canton duveria serve per custruisce un novu mudellu di sviluppu, innuvà miccanismi, arricchisce e forme di cummerciale, espansione e funzioni, è strive à custruisce una piattaforma impurtante per l'apertura all-round di a Cina à l'esternu. mondu, prumove u sviluppu high-di qualità di u cummerciu internaziunale, è culligamentu doppia circulazione domestica è internaziunale.A lettera di felicitazione indicò a direzzione di sviluppu per a Fiera di Canton in u novu viaghju di a nova era.


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021