Certi rapprisentanti di l'imprese chì participanu à a 130a Fiera di l'Importazione è l'Esportazione di a Cina (a Fiera di Canton) anu discututu cù calore l'apertura, a cooperazione è l'innuvazione cummerciale in u Padiglione di a Fiera di Canton u dopu meziornu di u 18.
Questi rapprisentanti di l'imprese anu spartutu l'entrevista di a Fiera di Canton urganizata da l'Uffiziu di l'Informazione di u Guvernu Populare Municipale di Guangzhou ospitata da u Centru di Cummerciu Esteru Chine è hà parlatu di e misure di sviluppu futuru di l'imprese.
Xu Bing, portavoce di a Fiera di Canton è vicedirettore di u Centru di u Cummerciu Esteru Chine, hà dettu in u so discorsu chì a lettera di felicitazione di u presidente Xi Jinping affirmava chì a Fiera di Canton hà fattu cuntributi impurtanti à serve u cummerciu internaziunale dapoi l'ultimi 65 anni, prumove l'internu è l'internu. a cunnessione esterna è a prumuzione di u sviluppu ecunomicu. Ha sottolineatu chì a Fiera di Canton deve serve per custruisce un novu mudellu di sviluppu, innuvà miccanismi, arricchisce e forme di cummerciale, espansione e funzioni, è strive à custruisce una piattaforma impurtante per l'apertura globale di a Cina à u mondu esternu, prumove u sviluppu di alta qualità di u cummerciu internaziunale, è cunnetta a doppia circulazione domestica è internaziunale. A lettera di felicitazione indicò a direzzione di sviluppu per a Fiera di Canton in u novu viaghju di a nova era.
Tempu di pubblicazione: 20-10-2021