L'electricità trifase serà limitata in tutta a zona industriale di a Cina

nutizie 3

Ricertamenti, parechji lochi in tuttu u paese anu limitatu l'electricità è a produzzione. Cum'è una di e regioni di sviluppu ecunomicu più attivu in Cina, u Delta di u fiumu Yangtze ùn hè micca eccezzioni.

E misure currispundenti includenu migliurà a pianificazione, lasciate abbastanza tempu per l'imprese;aumentà a precisione, aghjustà a lista di l'electricità ordinata, fucalizza nantu à assicurà un altu livellu di risorsa è d'utilizazione di l'energia, i ligami chjave di a catena industriale è a riduzzione di carica pruvucarà un risicu significativu di sicurezza, limità u cunsumu d'energia elevatu, emissioni elevate è imprese di bassa efficienza;migliurà l'equità, urganizà tutte l'imprese industriali per riduce attivamente a carica senza affettà a produzzione.

Vale a pena nutà chì i requisiti "in u documentu mette in risaltu l'orientazione", è sforzate per l'esenzione di generazione di energia ordinata per l'imprese chì rispondenu à a direzzione di sviluppu verde cum'è "fabbrica verde", "fabbrica di carbone zero" è una valutazione energetica eccellente.

U scopu di l'imprese di chjusu hè 322 imprese di tensione d'alta qualità cù i livelli 4 è 3 inclusi in a lista di cunsumu di energia ordinata;1001 imprese di tensione di bassa qualità in l'area inclusa in u schema di chjusu. L'imprese di livellu 2 è di livellu 1 incluse in a lista di u cunsumu d'electricità ordinatu anu implementatu u cunsumu d'electricità ordinatu per mezu di riposu di rotazione o evità di punta, è u pianu deve esse formulatu è notificatu separatamente.

In questu sensu, u guvernu cintrali li attribuisce una grande impurtanza.Ricertamenti, a riunione esecutiva di u Cunsigliu di Statu hà fattu arrangiamenti per più pruduzzione è furnimentu di energia.I dipartimenti pertinenti anu implementatu attivamente u spiritu di a riunione è introduttu rapidamente una serie di riformi è misure per assicurà l'approvvigionamentu è stabilizà i prezzi. nantu à u funziunamentu ecunomicu serà ancu ridutta.


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021